Friday, August 1, 2014

DAP MOGOK : Untunglah Singapura...



Nampaknya mogok yang berlaku di Sempadan Johor-Singapura disokong dengan kuat oleh ADUN DAP Johor Jaya, Liow Cai Tung. KLIKSINI.

Disebabkan mogok yang dilakukan oleh beberapa orang pemandu bas yang didalangi oleh YB DAP, ramai rakyat Malaysia yang tidak dapat memasuki Singapura hari ini. Sampai bila DAP mahu menyusahkan rakyat Malaysia? Gambar-gambar di atas diambil dari 'Page' rasmi ADUN DAP tersebut, 




YB Bangang ini mengajurkan mogok apabila Kerajaan Malaysia menaikkan tol hanya sekadar RM16.50 sebaliknya membisu apabila Kerajaan PAP Singapura mengenakan VEP sebanyak SGD20!!! 

YB ini memang pentingkan periuk nasi Kerajaan PAP Singapura dan tidak langsung menyokong hasil mahsul Kerajaan Negeri beliau menjadi Wakil Rakyatnya. KLIKSINI

Dah macam pemimpin sana pulak dia! Untunglah Singapura...



Kalau di Singapura, pemandu-pemandu bas yang mogok akan dihukum penjara. Kita sarankan Kerajaan bertindak tegas dengan menghukum pemandu-pemandu bas yang membuat kacau hari ini.

Tarik balik permit bas yang diberikan kepada syarikat-syarikat bas pekerja ini yang melanggar polisi dan syarat perlesenan kenderaan.



No comments:

Post a Comment